Ikan Masuk Ke Dalam Paru-Paru Ketika Mandi


Ikan Masuk Ke Dalam Paru-Paru Ketika Mandi | Pelik tapi benar.. agak2 lah tah macam mana lah ikan tersebut dapat masuk ni .. Rupa nya budak ni telan ikan tersebut aahahahha.. Bukan kecik ikan yang dia telan ni besar woo.. Jom baca selengkap nya

Ikan Masuk Ke Dalam Paru-Paru Ketika Mandi

Anil Barela, seorang budak lelaki berusia 12 tahun di India telah menelan seekor ikan sepanjang 9 sentimeter di tepi sungai ketika bermain dengan rakannya.

Setelah menelan ikan hidup itu, lama kelamaan Anil merasa susah untuk bernafas. Kadar oksigen dalam darah budak India itu semakin menurun.

Laporan salah sebuah media menyatakan, ramai kanak kanak india gemar menelan ikan hidup ketika bermain. Namun kes yang terjadi pada Anil tersangat pelik kerana ia masuk ke dalam paru paru.

Para doktor berusaha melakukan pembedahan mengeluarkan ikan tersebut. Mereka mendakwa ikan itu hidup di dalam paru paru Anil, namun ia mati ketika pembedahan tersebut dilakukan.

Nota : Baru ikan itu nak berenang-renang dalam paru-paru budak ni tapi dah mati pula.. Yang admin pelik tak terasa sakit ke telan ikan itu sepanjang 9 cm . bukan kecil to, Besar.. Apa pendapat korang ? Cuba kongsikan .

Sumber di petik : Wootmedia

0 Response to "Ikan Masuk Ke Dalam Paru-Paru Ketika Mandi"

Post a Comment