Ibu bunuh anak kerana biskut?

*Gambar sekadar hiasan


RIYADH - Seorang budak perempuan berusia lapan tahun telah didera dengan kejam sehingga mati oleh ibu tirinya kerana dia mencuri beberapa biskut dari almari kerana kelaparan.

Selepas doktor mengesahkan mangsa, Roua, meninggal dunia akibat kecederaan yang teruk disebabkan oleh didera, Polis di Riyadh telah menahan wanita itu yang dikenalpasti sebagai Kolthoum, 

Abangya berusia 11 tahun bernama Ahmed juga didera oleh wanita itu kerana mencuri biskut tetapi terselamat dalam serangan itu selepas dia dikejarkan ke hospital. 




Doktor, bagaimanapun, dilaporkan berkata bahawa kanak-kanak itu masih dalam keadaan terkejut dan boleh mengalami trauma psikologi untuk masa yang lama kerana kejadian itu. 

Walaupun mengingati kejadian itu dari katil hospital beliau, Ahmed dilaporkan kepada polis dan wartawan, bahawa ibu tirinya selalu memukul mereka dan tidak memberi mereka makanan. 

Beliau juga berkata, pada malam kejadian, dia dan adiknya pergi ke almari dan mengambil beberapa keping biskut selepas mereka tidak dapat tidur kerana kelaparan. 

0 Response to "Ibu bunuh anak kerana biskut?"

Post a Comment