Arnab Mempunyai Bulu Terlalu Gebu



Arnab Mempunyai Bulu Terlalu Gebu | Seekor arnab yang mempunyai bulu yang sangat gebu di jumpai. kalau lah admin dapat arnab macam ni sedap buat tidur ni. Bukan main gebu lagi, jom baca kisah arnab ini.

Arnab Mempunyai Bulu Terlalu Gebu

Arnab biasa mempunyai bulu yang sangat halus namun, arnab jenis Angora mempunyai bulu yang luar biasa lebat dan halus. Bulu arnab Angora boleh tumbuh sangat tebal sehingga menutupi seluruh tubuh kecuali bahagian wajahnya sehingga kelihatan seperti bola kapas raksasa.


Arnab anggora adalah sejenis arnab domestik yang di kembang biakkan untuk diambil bulunya yang lembut. Angora adalah salah satu jenis arnab tertua yang berasal di Ankara (dikenali sebagai Angora), Turki, bersama dengan kucing Angora dan kambing Angora.
Arnab adalah haiwan kesayangan popular dalam keluarga kerajaan Perancis pada pertengahan abad ke-18, dan merebak ke bahagian lain Eropah pada akhir abad ini. Arnab itu pertama kali muncul di Amerika Syarikat pada awal abad ke-20. Mereka dibesarkan sebahagian besar adalah untuk diambil bulunya. berikut koleksi gambar arnab tersebut









Nota : Sayang nya, Kenapa lah dia sanggup buat bulu arnab ni. Kalau lah admin simpan je. kihkih. Sedap apa bela arnab. Apa komen korang ? Cuba kongsikan


Sumber dipetik : billy info


0 Response to "Arnab Mempunyai Bulu Terlalu Gebu"

Post a Comment