Islam Bukan Bahan Untuk Di Permainkan



Islam Bukan Bahan Untuk Di Permainkan | Memang kurang ajar mereka ni kalau lah admin dapat sepuk2 kepala dia. Tolong lah menghormati agama lain jangan duk hina tulis benda-benda yang membuatkan orang marah buat apa ? Jangan sampai dah kena tindakan baru nak minta maaf ka ? baca kisah nya

Islam Bukan Bahan Untuk Di Permainkan

Tindakan yang tegas dan setimpal terhadap pemilik akaun Facebook ‘Murtads In Pantai Timur’ patut diberikan oleh pihak yang berwajib kerana ia nya boleh mempengaruhi dan menyesatkan pemikiran umat Islam di negara kita ini.

Menurut Kadi Daerah Rompin, Adnan Mamat, hukuman yang setimpal berdasarkan undang-undang yang ada sepatutnya dikenakan agar ia menjadi pengajaran kepada mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab seperti ini.

Kewujudan akaun Facebook ini dimaklumkan seorang kakitangan Pejabat Agama Islam Rompin kepada saya dan ketika pertama kali melihatnya ia sangat menyentuh perasaan seolah-olah pemilik akaun menjadikan Islam itu bagai permainan.
“Saya anggap ini suatu kes besar dan ia mungkin boleh merosakkan akidah umat Islam negara ini,” 

katanya.

Nota : Admin harap pihak berwajib dapat lah menangkap individu tersebut dan dikenakan hukuman yang setimpal. Kurang ajar betul. Apa komen korang ? 

Sumber dipetik : SinarHarian

0 Response to "Islam Bukan Bahan Untuk Di Permainkan"

Post a Comment