Lawak Sepahtu Didakwa Sindir Datuk Seri Anwar Ibrahim


Lawak Sepahtu Didakwa Sindir Datuk Seri Anwar Ibrahim | Bila admin tengok video persembahan pertama memang ada juga berkait juga. Tentang Sate di Kajang ? tak tahu adin nak kata apa. Takkan nak berpolitik pula.. huhu. baca selanjutnya

Lawak Sepahtu Didakwa Sindir Datuk Seri Anwar Ibrahim

Rancangan Maharaja Lawak Mega 2013 telah melabuhkan tiranya semalam dengan kumpulan Sepahtu dinobatkan sebagai juara keseluruhan.

Kemenangan ini melayakkan mereka untuk membawa hadiah wang tunai bernilai RM500,000 dan masing-masing satu trofi sumbangan ASTRO.

Meskipun berdepan saingan sengit dari kumpulan Shiro dan Bocey namun Sepahtu diakui mempersembahkan lawak yang hebat dan cemerlang.

Dengan mengangkat isu Satay di Kajang dan penjara sebagai bahan untuk tema bebas, Sepahtu yang dianggotai Jepp, Suib dan Rahim berjaya mengeletak ramai penonton sehingga turut mendapat pujian dari juri tetap, Nora Danish.

Di sebalik lawak yang dipersembahakan, segelintir penyokong  PKR mempertikaikan maksud lawak Sepahtu itu. Mereka mendakwa lawak tersebut jelas menghina dan menyindir ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Nota : Admin pun terbaca artikel ini dari blog tempatan juga tak ada maksud nak memusuhkan dia orang. Yang admin rasa Sepahtu ni tak berniat kot nak sidir ke apa. admin pon tak tahu lah nak kata. Apa komen korang ?

Sumber dipetik : pingbusuk

0 Response to "Lawak Sepahtu Didakwa Sindir Datuk Seri Anwar Ibrahim"

Post a Comment