Bapa Rantai Anak OKU Di Dalam Gua



Bapa Rantai Anak OKU Di Dalam Gua | Apalah salah kanak-kanak ni . Kejam nya bapa dia. Terlanjang bogel dia kerjakan budak ni . Sedih juga. Nasib bukan berlaku di Malaysia. Tapi kita sebagai manusia harus mempunyai hati perut . bukan dengan cara begini . Baca kisahnya

Bapa Rantai Anak OKU Di Dalam Gua

Beijing. Seorang warga tua bertindak merantai kaki dan meninggal anak lelakinya yang buta serta 

mengalami kecacatan mental di dalam gua selepas kehilangan tempat tinggal wilayah Henan, China.
Cheng Xiantao, 26, yang ditemui dalam keadaan kotor dan tidak berpakaian diikat menggunakan rantai besi 

dalam sebuah gua di pinggir kampung Chengling. Bapa mangsa, Cheng Yuanchao, 70, mengaku bertindak sedemikian dengan alasan telah kehilangan rumah 

dan terpaksa tinggal bersama anak perempuannya. "Saya sudah tiada rumah dan tidak tahu di mana harus menempatkannya. Tetapi saya melawatnya tiga kali 

sehari dengan membawa makanan dan minuman agar dia tidak lapar atau kehausan. "Saya merantainya untuk mengelak dia lari atau mencederakan dirinya sendiri," kata Cheng Yuanchao 

dipetik 

dari laporan MailOnline.
Bagaimanapun, rakaman gambar keadaan Cheng Xiantao mendapat kritikan pelayar internet yang 

melabelkan tindakan Cheng Yuanchao sebagai seperti membela babi atau lembu

nota : Kalau dah tak nak budak tu bagi lah orang lain walaupun dia OKU pasti ramai nak :) .. Apa komen 

korang ? Cuba Kongsikan.

Sumber dipetik ; tengoktvonline

0 Response to "Bapa Rantai Anak OKU Di Dalam Gua"

Post a Comment