Pelakon Ugut Bunuh Guru


Pelakon Ugut Bunuh Guru | Berita baru yang kami terima apabila seorang pelakon dipercayai meng ugut untuk membunuh seorang guru kerana ganggu adik nya . Bair betul sampai nak bunuh2 ni. Kalau tak percaya jom baca artikel dari harian metro ni

Pelakon Ugut Bunuh Guru 

 menerusi Harian Metro berkata, pelakon tersebut mengugutnya melalui status dan gambar yang dimuatnaik di laman Facebook yang berbunyi:‘WANTED: hidup atau mati, tempang, OKU atau cacat ada imbuhan’.

“Saya fobia dan takut dicederakan selepas pelakon terbabit sanggup mengugut untuk membunuh saya di dalam laman sosial Facebook miliknya.
“Saya mempunyai empat anak hasil perkahwinan dengan isteri saya dan risau dengan keselamatan mereka selepas ugutan daripada artis berkenaan,” ujarnya.

Susulan itu, dia membuat laporan polis di Balai Polis Kangar bagi melindungi dirinya dan keluarga jam 11 malam, kelmarin.
Berbalik kepada punca ugutan itu, rupa-rupanya Ezany memuatnaik status tersebut kerana geram dengan tindakan guru terbabit yang kerap menghubungi adik perempuannya biar pun sudah beristeri, memetik Terengganu Today.
Pendek kata, dia mungkin mahu melindungi adiknya itu daripada diganggu oleh suami orang.
Selepas perkara tersebut tersebar, Ezany menerusi lama Facebooknya telah memuatnaik status yang berbunyi:

Nota : Mungkin Pelakon tersebut tak berniat untuk membunuh nya. mungkin hanya nak menakut-nakutkan sahaja tu kerana Guru itu sendiri yang menganggu adik perempuan dia ni. Apa komen korang ? Cuba kongsikan siket

Sumber :mynewshub

0 Response to "Pelakon Ugut Bunuh Guru "

Post a Comment