GEMPAR ! BAYI LAHIR DENGAN KEPALA TAMBAHAN DI PERUT



 
Tergempar berlaku di Jaipur , Amlekha Bairva ibu muda berusai 22 tahun sangat terkejut dan tidak menyangka bayi yang dilahirkan mempunyai kepala tambahan dan terlekat diperutnya .

Bayi itu dilahirkan secara normal dan doktor menyatakan bahawa kepala tambahan itu adalah kembar parasit . Kini , bayi tersebut diberikan perhatian penuh di hospital JK Lone . Bayi itu juga masih tidak diberikan nama .

Mengharapkan keadaan bayi itu semakin stabil untuk melakukan pembedahan untuk membuang kembar parasit .

Alhamdulillah bersyukur , 

“Bayi ini sihat dan mempunyai denyutan jantung yang normal. Dia juga tidak mempunyai sebarang masalah dalaman atau luaran,’’ katanya Dr Chetan Sharma .

Walaubagaimanapun , mereka telah pun dikurniakan seorang anak normal berusia 5 tahun . Menyingkap rasa , kerana kedaiffan hidup , suaminya Ramji Lal Bairva 29 yang tidak dapat membawa isteri melakukan ujian pengesahan kesihatan bayi dalam kandungan .

“Saya amat terkejut apabila menyaksikan keadaan anak saya itu. Saya tidak membawa isteri saya berjumpa doktor semasa mengandung kerana kami tiada wang.

“Bila melihat keadaannya saya amat terkejut dan tidak dapat memangkunya. Saya yakin pada Tuhan bahawa pembedahan itu akan berjaya,’’ katanya.




0 Response to "GEMPAR ! BAYI LAHIR DENGAN KEPALA TAMBAHAN DI PERUT"

Post a Comment