Video Gempar Skeleton Merangkak Keluar dari Sebuah Gua


Video Gempar Skeleton Merangkak Keluar dari Sebuah Gua | Video yang mengemparkan dunia ini mendapat tontonan yang tinggi di youtube apabila makhluk pelik skeleton ini merangkak keluar dari sebuh gua. Tonton sini
-
-
Video Gempar Skeleton Merangkak Keluar dari Sebuah Guaa

Kejadian berlaku di sebuah gua di Amerika Selatan (Colombia). Beberapa orang ahli biologi yang sedang membuat tinjauan di situ terkejut kerana tiba-tiba muncul satu lembaga seperti Skeleton hidup sedang merangkak keluar.


Nota : Sama ada benar atau tidak berita ini admin pun tak tahu. tengok macam tipu pun ada betul pun ada admin pun tak tahu nak kata apakan sebab tak pernah lagi tengok depan mata.

Sumber

0 Response to "Video Gempar Skeleton Merangkak Keluar dari Sebuah Gua"

Post a Comment