WARDINA SAFFIYAH TERIMA SURAT MISTERI GARA-GARA KRITIK KERAJAAN GAGAL BANTU OKU ADIK FIRDAUS DULLAH




Kalau sebelum ini Wardina dikecam media kerana menyentuh tentang Ustaz Don , kali ini tampil dengan memberikan kritikan terhadap kerajaan atas apa yang berlaku pada adik comel firdaus dullah OKU terpilih dikenali ramai .

Wardina menerusi akaun facebooknya telah mengecam kerajaan kerana menganggap penderitaan yang ditanggung Muhammad Firdaus Dullah adalah kegagalan pihak kerajaan mengagihkan bantuan kepada OKU secara efesien.

Seorang peminat misteri yang tidak diketahui identitinya telah menulis satu surat terbuka kepada Wardina Safiyyah tentang kritikan terhadap kelalaian pihak kerajaan dalam memberikan bantuan kepada seorang golongan OKU bernama Muhammad Firdaus Dullah.








Bila situasi semakin panas dan belum mendapat jawapan , ramai yang menyalahkan antara satu sama lain . Yang mana menyerang profile facebook Imashima Lola ibu kepada adik firdaus dengan kata-kata kesat , yang mana malam tadi viral status KISAH BENAR PUAN LOLA DAN ADIK OKU : MUHAMMAD FIRDAUS DULLAH .

Makin tidak tahu siapa yang benar dan yang salah , jadi biarkanlah pihak berwajib menjalankan siasatan . Kalau ibunya yang bersalah haruslah menerima hukuman yang setimpal !

psst : ada nampak komen orang se"flat" mereka , ibunya duduk blok lain , anak Oku ini duduk dan dikurung flat lain ! banyak duit gunapakai utk sewa ?? hmmmmm ...

0 Response to "WARDINA SAFFIYAH TERIMA SURAT MISTERI GARA-GARA KRITIK KERAJAAN GAGAL BANTU OKU ADIK FIRDAUS DULLAH"

Post a Comment